Célcsoport:
Azon állami vagy piaci szervezetek, amelyek működésük vagy tevékenységük széleskörű figyelmet kap a közvélemény és/vagy a társadalom részéről. (nagyvállalatok, multinacionális cégek, ügyfélkezeléssel foglalkozó vállalkozások).
Időtartam: 1 nap
Képzés rövid leírása:
A konfliktushelyzetek megelőzéséhez, elemzéséhez, megoldási folyamatának módszerei és a konfliktuskezeléshez szükséges képességek fejlesztéséhez kapcsolódó tudás mozgósítása, illetve kiegészítése. Összességébena konstruktív, erőszakmentes konfliktuskezelés szemléletének megerősítése, valamint a résztvevők tapasztalatainak és ismereteinek bővítése. További fejlesztési lehetőségek bemutatása annak érdekében, hogy munkájuk során szakszerűen tudják értelmezni és kezelni a nézeteltéréseket.
Témák:
- A konfliktus témához kapcsolódó tapasztalatok és szemléletmód elsődleges feltárása
- A konfliktus fogalmának értelmezései
- Konfliktuskezelési stratégiák megismerése
- A konfliktusok kezeléséhez szükséges képességek
- A konfliktusok kezelésének folyamata
A képzés helyszíne:
1107 Budapest, Ceglédi út 2. 5. em. BIF LOFT irodaház
A szolgáltatás tartalmazza a napi kétszeri bekészítést, illetve ebédet a képzési helyszín éttermében.
A képzés ára: 50.000.-Ft + ÁFA/fő/nap
Egyedi igények esetén kérje speciális árajánlatunkat!
A képzés elindításának a feltétele minimum 12 fő jelentkezése.